Snickarpartyt

"...En riktig sockerkaka att sätta i halsen!"

Kategori: Allmänt

02.43 är klockan, dags att sova kanske! ska träffa Mathias kl 09.17 på stan :) träffa honom en stund, sen ska jag hämta tjejerna vid tåget som jag tror kommer in nån gång vid tolv (A) Dagen är full med planer :) Laserdoom, bowling och pizza ^^ fan där ryker de här nyttiga dagarna med =/, ni ser vad jag offrar för er! ;)
Ska iaf bli mega kul :D och så har vi planer på att grilla på söndag, yummie!

Ja vad har jag gjort idag då? Städat och dammat lägenheten ^^ tur att persiennerna var nere för då såg jag inte att de var sol ute :O damn! aja, sen ikväll har jag vart hemma hos Jocke, vi tog oss igenom 4 filmer eller va de var, tiden rann iväg men det var trevligt! :)

Nu måste jag försöka slita mig från msn så jag orkar upp! Jag är inte direkt känd för att vara morgonpigg ;) hihi
Nattinatti :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: