Snickarpartyt

"Han eller jag!"

Kategori: Allmänt

Går emot alla bloggregeler här nu kanske, men jag blir så galet ledsen!
Sen ett antal månader tillbaka har alltid pressen "Han eller jag" funnits som blyklot på axlarna =/
Hur kan man välja bort en vän för en annan?
Jag vet seriöst inte vad jag ska göra! Ingen är väl egentligen bra för mig så kanske borde gå vidare? :S
Hur väljer man rätt?
Min största rädsla är att vara ensam och det lär jag ju bli tillslut =/ hatar att ha pressen på mig! Vetskapen om att mina val faktiskt inte är mina val, för att oavsett vad jag gör sitter det någon där ute som mår dåligt av mina val, man måste hela tiden anpassa sig efter någon annan!

Eget liv? :O vad är det?! jag blir så frustrerad!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    När en människa ger en det ultimatumet kan man undra om han är något att bry sig om? Uppenbarligen tar han ingen hänsyn till dina känslor så varför skulle du göra det med hans?



    Risken att du skulle bli ensam är ungefär lika sannolik som att du skulle vinna OS i isdans! Så gå vidare, det vinner du på i längden :)

    2009-04-18 | 18:54:43

Kommentera inlägget här: