Snickarpartyt

Det här med blogg...

Kategori: Allmänt

Det här med blogg ja, det är inge kul när internet lägger av hela tiden ^^

Mina ben är ganska trötta!
Dagen började med att jag var till skolan.. kan nog inte säga att jag bidrog till en bra redovisning direkt :O totally hjärnsläpp! och Unge/barn.. samma sak, right?  det tycker tydligen inte vår lärare...

Slutade iaf tidigare.. så följde med Elisa till stationen en sväng, hon skulle till Gävle så vi var där ett tag innan tåget gick.
Fick för mig sen att jag skulle till maxi och köpa frukt.. fick sällskap av Andreas :) Inte visste jag att de skulle bli typ en heldag med honom, men så blev det ^^ Vi gick hem till mig, sen gick vi tvärs över stan hem till honom :P satt inne en liten stund tills vi tyckte att de var dags att gå ut i det fina vädret igen! Härligt med värme! :)
Så vi tog oss ner till älven och hade de bra i solen.. Efter lite mer ytterligare promenad, samt en vända på konsum tog vi oss in ist..
På vägen hem gick jag lite i mina egna tankar, gick den normala vägen.. tänkte inte på det.. och så när jag skulle korsa "gräsplättarna" så swooop! Nina hamnar i lerpöl och förstör sina skor ännu mer.. :O åh nej! :( Okej att det var mörkt men det är ju ganska logiskt att det skulle finnas lera där den här årstiden..

Hur som helst, efter all motion idag kommer jag nog att somna gott :P måste dock hinna med att städa innan pappa kommer imorgon =/ han ska på middag osv med jobbet så han ska sova hos mig.. får se om jag hinner med nåt nu kanske innan jag ska sova! :) ska upp ganska tidigt imorgon med fastän jag inte har skola.. ska köra bil! se upp ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: