Snickarpartyt

Onsdag

Kategori: Allmänt

Ojojoj vad jag var nervös imorse när jag vaknade :O och lite trött ;D hehe..
Gick upp supertidigt för jag skulle iväg till trafikskolan... halkan var det som gällde idag :O hur mkt alla fina människor peppat mig de senaste dagarna så har jag ändå vart galet nervös! :P men det gick ju bra .. YES! :D ännu ett steg närmre körkortet! så himlans kul var det väl kanske inte dock :P men men ^^ :D

Sen var jag hem och vände, åkte ganska snart in till Falun igen med Hero.. kopierade lite sidor från boken till tentan till henne och Jonas.. shiit vilken tant de kom  :O hon var helt virrig och prata hur fult som helst ! ^^
Satt och skrev skrev skrev,.. känns som att den aldrig blir klar! har fortfarande mycket kvar på den.. suck!

Nu sitter jag hemma igen , fått i mig lite food... ska snabbstäda lite så de ser okej ut, pappa ska sova hos mig inatt.. men han kommer väl knappast va nykter så han märker väl inte hur de ser ut ändå :P
sen får vi se om jag kommer ut nåt :D

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Grattis till halkan hehe ;D asbra att du klara det ;D hehhe men trevligt med lite besök iaf ;D ycka till med tentan ;D

    2009-04-29 | 19:00:49
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: