Snickarpartyt

sjuk!? :O

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit tillbaka hem till Möklinta igen, Varken huvudet eller kroppen hänger med särskilt bra just nu, Nina har blivit sjuk, och jag erkänner aldrig att jag är sjuk! det känns ju att man lever i alla fall, det påminner smärtan i kroppen mig om^^ Rösten tappade jag dessutom nånstans på västkusten..(Inte meningen att klaga) har åkt bil typ hela dagen som ni kanske förstår, mamma och jag har suttit och hostat/nyst i kapp i bilen ^^ haha!
Sen tog jag cykeln för första gången på ungefär så där 300 år! :O nä okej men ett bra tag sen iaf :) hem till Johanna för att vara lite packåsna, frakta lite sänggrejer hem till moi som ska vidare upp till Borlänge inför helgen.. WIII längtar som fan! :D mer om de kommer längre fram i veckan;) Jag tänkte lägga in lite bilder nu från helgen men det tillåter inte datorns batteri ser jag nu =/ så det får jag väl göra imorgon..(Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge)  För nu blir nästa hållplats sängen! Stanna hemma i Möklinta ett par dar och kurera mig känns som ett naturligt val just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: