Snickarpartyt

Tågäventyr

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag sitter på tåget just nu, lämnar precis Alingsås. Målet är som sagt Göteborg, även om resan inte blev riktigt som planerat. Tåget från Sala blev försenat i Västerås pga sen tågvärd. Det ledde till att tåget från Katrineholm som skulle ta mig till Göteborg lämnade mig där:O (eller ja alla som skulle med) så vi fick en ny rutt att följa.
I stället fick man då ta sig till Hallsberg och sen vidare därifrån ner till Göteborg.
Är framme om ca en kvart och förhoppningsvis står Jennie och väntar på mig där då :)

Imorse hade jag körning igen, Ojoj! vad med trafik, all påsktrafik kanske ;) så mesta av tiden stod man ju då still i alla rondeller haha! senare under dagen ringde dom från trafikskolan och meddelade att jag var redo för landsvägskörning :) så jag bokade in mig första bästa tid!

Nu börjar jag skymta förorterna så jag kanske ska stänga ner datorn och fokusera på att packa ihop allt ist hihi.. ^^
Kanske uppdaterar nåt under påskhelgen om ni har tur ;) håll utkik!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    bra att allt ordna sig iaf och att det inte blev allt för stora förseningar ;P Ha en bra helg i "bästkusten" ;D hahaha

    2009-04-09 | 22:27:16
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: