Snickarpartyt

Tisdag

Kategori: Allmänt

Puh, har just suttit och knåpat klart min restuppgift som jag fått av Kajsa eftersom jag inte var på redovisningen i skolan idag. Kritiskt granska en annans grupps arbete^^
Helen och Elisa verkade ha koll på de ändå idag så min sjukdom var knappast jordens undergång hehe :)

Har även funderat och diskuterat med pappa väldigt mycket ikväll om framtid, vad jag ska bli när jag gått ut skolan osv. Kom fram till tillslut att jag kanske ska byta program över huvud taget, nu ska ju iofs besluten för nästa termin vara inne imorgon och nu har jag sökt informatik samt digitalt bildskapande och foto till min valbara termin efter sommaren. men det känns som att det skulle vara mer givande för mig inför framtiden om jag bytte till grafisk design. Hm aja, får väl se ..det visas med tiden...

Klockan är mycket så nu ska Nina sova, upp tidigt imorgon för att åka med pappa upp till Borlänge.. Så det är bara att packa ihop alla grejer och krypa till kojs! nattinatt :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad tror du att det blir för väder i helgen? Tänkte om man kunde typ ha grillat lite korv och bröd på en enkel engångsgrill på söndagen någonstans :P



    2009-04-15 | 17:46:33
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Elisa säger:

    usch lämna mig inte haha ::P nedå klart du ska gå det du vill =)

    2009-04-15 | 18:47:20
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: