Snickarpartyt

Hemma i Möklinta-tillfälligt

Kategori: Allmänt

Nu så har jag landat i Möklinta igen :)
Under veckan mer så har jag hunnit med ett besök till Mariefred (även hometown of bäste Dick ;D hehe) i onsdags och så blev det ett hastigt beslut i torsdags att vi skulle bege oss till Muskö med mormor och morfar. Så ja, där har jag vart under helgen och mått bra :) inget riktigt playaväder kanske men satt ute en del bland molnen ;) kollat på yle (samlingsnamn för de lilla kanalutbudet som finns där) och så var vi in till Nynäshamn och gjorde lite ärenden..Nina bakom ratten på bilen hehe.

Jätteskönt att vara tillbaka i Möklinta :) men här blir jag inte länge! för nu ska jag iväg och packa om väskan för att imorgon åker jag med pappa upp till rörvattnet (hette det så?) utanför Östersund.. han ska fixa lite jobb så jag passar på att se det som roadtrip..fint hotell och massa mat ska de bli :D kan nog bli mys, enligt rykten så är det fint däruppe :)

Kanske blir kvar i Borlänge någon dag med innan jag åker till Möklinta för att slutligen stanna där till skolan börjar :) som ni kanske har börjat fatta snart så Götet väntar ju nästa måndag :D en vecka imorgon!

Östersund

Kommentarer


Kommentera inlägget här: