Snickarpartyt

I-landsproblem

Kategori: Allmänt

Jag är som antagligen dem flesta tjejer en person som gärna sprider sina hårnålar runtomkring sig och tillslut har man ingen aning om vart dom befinner sig :P
därför får jag köpa nya ganska ofta och jag brukar köpa dom från H&M, tycker att dom funkar väldigt bra tills nu den senaste förpackningen jag köpte, herregud! smärta! vet inte om det är måndagsexemplar jag fått tag i men när man ska sätta i dom så skrapar de i hårbotten, ungefär som de där lilla gummiaktiga längst ut försvunnit.. jag som är så håröm och typ grinar varje gång jag borstar ur mitt hår ^^ Nää inge nöjd är jag den här gången, blir till att leta upp nya snarast!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Vad drygt :O De brukar ju funka helt okej faktiskt :O

    2009-08-31 | 17:32:06
  • Nina säger:

    Ja dom brukar de :O eller dom funkar ju bra nu med bara smärtsamt att sätta i dom ^^

    2009-08-31 | 22:52:42

Kommentera inlägget här: