Snickarpartyt

tveksamheter

Kategori: Allmänt

Märker ni skillnaden!? :O Nina har inte bloggat på hela dagen! ;) hehe.. Kan vara för att jag känner inte att jag har nåt att berätta lr skriva om ^^ Inte ens nåt litet intressant har jag gjort idag heller.. bara suttit ute i solen och tittat på tv ungefär =/.. känns som att jag bara går runt och fördriver dagarna helt enkelt till skolan börjar..men som andra med klagat på så vet man ju inte ens när den börjar! ;) känns bra, verkligen.. förstår inte vad dom tänker med på den skolan..

Åker nog inte upp till Borlänge imorgon som det var tänkt..pappa ska inte jobba längre och så är de ju fotbollsmatch i Möklinta imorgon..Johanna och jag hade tänkt titta på den! :D
Även om det är mycket som väntar på mig uppe i Borlänge drar jag mig för att åka upp.. =/ nu har jag ju bott hemma typ hela sommaren, vant mig tillbaka med att vara här! :O

Får se om jag uppdaterar nåt mer senare kanske.. ska försöka vara lite mer social nu..herrå!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Njut av den sista tiden du :) vi får plågas tillsammans se när skolan väl börjar ;) haha vi löser det där ;) haha vad roligt jag hajar på möklinta ;D ha det så kul :D

    2009-08-20 | 11:34:02

Kommentera inlägget här: