Snickarpartyt

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Nämen heeej! ;) nej hoppa inte av glädje nu att Nina är tillbaka :O Sitter hemma hos Hero..därav internet ;)
Vi var till skolan imorse, fick tag på schema :) känns skönt.. börjar dock inte förrän onsdag.. hm.. asmycke vilsna folk där :D kul! vi fick med oss lite kartor och sånt hem ;)
sen var vi till bibblan ett tag och skrev ut kompendium.. sen har vi hamnat hos henne..tittat på deras semesterbilder..Michael Jackson spelas högt!
hon lagar väl mat nu tror jag.. ÄÄÄLSKAR deras nya lägenhet!! OMG VILL HA :O :D

Igår var jag till Dollarstore och hittade bra fotoramar, billiga! 3 för 20 kr..mjaaao det är studentpriser det ;)
Så nu blire att sätta upp foton :)

Borlänge är det bästa som hänt min hälsa tror jag, utan internet och tvn är de bara skit på så är jag ute och cyklar en massa! ^^ Med musik i öronen är det galet skönt! :D

Nää ville bara visa att jag lever :) surt att jag inte har internet, hittar saker att blogga om hela tiden! :O men  har ju inte råd med massa mms hela tiden..men men nu ska jag se om Hero behöver hjälp eller nåt.. Höörs! :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Då får väl ta cykeln till Möklinta om du ändå är igång!

    2009-08-24 | 17:17:59
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: