Snickarpartyt

It's on bitch!

Kategori: Allmänt

Ett litet smakprov på typ världens bästa grej.. :P 

Melin! says:
ÅÅÅÅH, försöker blogga


Nina says:
skriv om makeup fau gangsthas


Melin! says:
Alltså, du är ju fett smart bitch!


Melin! says:
Kan inte du starta en gangstahblogg?


Melin! says:
Du och jag kan ha en tillsammans Typ inläggen kan se ut så här:


Melin! says:
Yo! Idag laggade jag upp från kärleksmadrassen typ vid 7ish. Fett najs! Nu ska jag supa oboy. Bye Bitches and hoes and broes!


Melin! says:
Blingaling! / Eran Superbitch Melin


Nina says:
its on bitch! yo!hanson, det får bli mitt nick


Melin! says:
Meliscious och Yo!Hanson


Nina says:
kaching!


Melin! says:
Yo! Idag ska jag chilla med bruschan min. Vi ska kasha kebab och knega framför en rullesh. Fett najs! Sen ska jag typ ut och röja med mina polers, Gangstah-Hasse och Gretish


Nina says:
eeey! fett sne på lirarn breve som fucking röjer kåken


Melin! says:
HAHAHAHAHAHA jag svimmar, Fett sne?! Du är bättre på gangstah än jag


Nina says:
ja chillar fett mycke me mina brushur


Melin! says:
Har dem fett mycket kroppsbehårish på kroppenish?


Nina says:
riktigt crapish faktish


Melin! says:
Tagga ner nu! Fram med den fucking hairhyveln!


Nina says:
chilla för fan! va är ditt fucking problem!?


Melin! says:
Muckar du? Jag fucking throwar mina brushor på dig din dvärgish!


Nina says:
aaukta ey! va ska du göra!


Melin! says:
Jag ska fett mycket kasta kebab på ditt nylle!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Detta är inte klokt. Doftar succé!

    2009-12-12 | 15:45:49
  • Nina säger:

    Det står fucking skrivet i stjärnorna ;D

    2009-12-12 | 15:53:59
  • Johanna säger:

    Muckar du?

    2009-12-12 | 16:20:09
  • Nina säger:

    kom da! :D

    2009-12-12 | 18:01:58

Kommentera inlägget här: