Snickarpartyt

Fjärde advent

Kategori: Allmänt

Hej på er! Sitter här i sängen igen, grannarna lagar mat så det luktar matos ända in i min lägenhet till och med.. det händer inte ofta ^^ hehe :) Tyst och tomt nu när de andra åkt hem, men hade riktigt kul igår! :D mycket skratt :)
Mötte upp killarna, hämtade ut biljetterna.. käka thaimat och sen vidare igen till bion för att titta på luftslottet som sprängdes.. filmen var bra faktiskt :) Spännande att se upplösningen ;) hehe
Sen gick vi i det superkalla vädret hem hit, men Elisa och jag sa innan filmen att "tänk om det snöar när vi kommer ut" Och så gjorde det de :D snöade ganska mycket när vi kom ut från biografen..superhärligt! :)

Under kvällen sen så spelade vi spel, pictonary och med andra ord.. vi vann över killarna i allt! ;) sa ju det! :D haha.. Har kommit på att jag inte är särskilt bra på det där med att rita ^^

Möblerade om lite och tittade på film, the ugly truth.. den var rolig :)

Trodde inte jag skulle överleva natten :O haha nä det låter illa, men jag sov nedanför det öppna fönstret och det var skapligt kallt när det blåste in på mig! frös massor ^^ Så säger Elisa och Edvin som sov i sängen att de tycker det hade vart jättevarmt inatt :O whaat.? ;) haha.. :)

tack för igår! :D <3



Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja det var en jättebra dag igår! :D härlig :D Tack ska du ha och båda ni andra :D <3

    2009-12-20 | 14:40:37
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: