Snickarpartyt

En bit på vägen

Kategori: Allmänt

Har suttit hela dagen i skolan med Hero känns det som.. men några timmar iaf..skrivit den där omtalade metod 2 som alla i gruppen spekulerar om^^ Så nu ska det nog vara ordnat förhoppningsvis, förutsatt att vi inte skrivit nåt dåligt hehe :P
Nu ska jag bråka med flash igen, tänkte vänta på Hero som gick ut för att röka.. men hon har vart borta typ en halvtimme :O Nu får hon komma tillbaka tycker jag! ^^jag är trött och hungrig och irriterad på allt som har med skolan att göra.. usch jag ligger efter alltför mycket!
kan iallafall sitta och roa mig med att lyssna på andra här inne som diskuterar hur man uttalar ordet crème fraiche.. :S "vissa säger creme fräsh och det gör mig så hiimla spyfärdig!" Hahaha :D töntar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: