Snickarpartyt

En sväng på kupolen..

Kategori: Allmänt

Den här torsdagen blev ganska okej ändå.. hittills.. nu är det iofs kväll och det är då tankarna kommer.. har iaf fått livstecken från en someone.. de känns bra :)
Det var tänkt för ett par timmar sen att vi skulle ta oss hemåt, blev inte riktigt så naj! Vi stannade till på kupolen och fikade på Wayne's, latte med karamellsmak för Nina, vanlig kaffe för Hero samt kladdkaka och morotskaka blev det att dela på :) riktigt gott var det.. jag blir fascinerad varje gång så kloka ord Hero säger till mig.. hon vet verkligen hur man får andra att känna sig uppskattade..Det gäller egentligen alla mina vänner :) <3 Ingen har anledning att känna sig glömd!

Efter fikat så gick vi runt i lite butiker. Hon var mitt smakråd då de gällde smink..min mascara säger typ poff varje gång jag öppnar den, så kommer det massa svart damm ur ;) Så jag tyckte det var dags för ny :D haha Och min foundation är jag så sjukt kasst trött på! Den bara förstör min hy :S och jättemegaflottig är den med.. så nej tack, inte den nå mer :)

Lika kallt ute idag är det med.. men det är skönt när man är påklädd..snöade till och med förut litegrann :D ytterst lite dock.. så nej Det blir nog ingen pulka imorgon till skolan som Johanna föreslog :P

Jag tänkte vara lite annorlunda idag, nämligen skippa tvn.. ta hand om lägenheten och mig själv istället.. synd att jag inte har nåt badkar :O kanske nån granne har ;) hahaha skoja :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: