Snickarpartyt

Juldagskvällen

Kategori: Allmänt

Godkväll.. finns det några kvar inomhus eller är alla ute och partajar? ^^ hehe.. Jag är iallafall seg och det känns som att jag kommer att få banta i typ tre år efter den här julen :O
Jennie och Jocke har nyss åkt hem typ, de hade med sig gröt så pappa har lagat både vanlig risgrynsgröt och ris a la malta (stavning?) jag fick äran att vispa grädden..för hand ;) så nu har jag värsta musklerna i höger arm :O

Under kvällen annars har det mest vart tv och socialt runt bordet ^^ har tittat på massa shrek :P
Imorgon så ska vi åka upp till Orust, hälsa på Janne och Elisabet (släkt för er som inte redan visste :) )
Kanske blir det lite mellandagsrea däremellan med.. who knows ;)
Har ni några speciella inköp som ska ske nu under helgen? :)

Nej nu blir det lite mer tv, fast med pappa som sällskap nu istället för Jennie och Jocke, sen ska jag krypa ner under täcket och sussa :)

Hare kanin gangstahs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: