Snickarpartyt

KAN INTE SOVA!

Kategori: Allmänt

Jag blir så frustrerad, jag kan verkligen inte sova! :O Har försökt sen typ kl 11 att somna.,. slumrade till ett tag faktiskt men nej jag vaknar lika förbaskat igen!
Säkert bara för att jag måste upp tidigt imorgon! Tror att jag åker hem imorgon också så jag lär upp ännu tidigare för att packa med..

För att komma in på ingenting så fick jag mina nya papper idag på posten som pappa ordnat så snällt :) Från banken.. glömde att hämta ut mitt inloggningskort för typ en månad sen (A) Så jaa.. bättre lycka den här gången eller vad säger ni? ^^ Så snart kommer jag åt internetbanken igen, kan behövas då jag har en räkning som snart ska betalas ..

Men jaa.. för att komma tillbaka till huvudämnet.. hur gör man för att somna? :S eller ska jag helt enkelt bara sitta uppe och uggla tills det är dags att gå upp ändå? :S blir som sagt väldigt frustrerad..Där fick man igen för världens sämsta vecka och för att jag typ sovit mig igenom den..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: