Snickarpartyt

Kvällen

Kategori: Allmänt

God kväll, god morgon, god natt.. vad ska man säga den här tiden egentligen ^^ hehe.. Vet inte vad jag gör uppe..antar att jag har fått dålig dygnsrytm så har svårt att sova så här "tidigt"
Har spenderat kvällen downstairs framför tvn med pappa.. Robinson, nån hajfilmsdokumentär och nån annan film..som jag iofs inte såg klart.
Imorgon (idag) är det söndag.. har inga planer för dagen..skriva klart det med skolan så slipper alla klaga sen.. har jag alltför tråkigt kan jag bada i alla andra skolgrejer med också.. ^^ hehe..

Jag vill följa med på pappas jobbresa nästa vecka.. han ska till karlskrona.. vill åka iväg nånstans.. bara få lite miljöombyte! men det innebär att jag blir borta halva veckan.. skola you know.. har iofs bara föreläsning på måndag och fredag.. sen vet jag inte hur mkt tid som ägnas till projekt.. Elisa kommer ju inte tillbaka förrän typ tisdag kanske?

Aja skit samma, nu ska jag tvinga mig till att sova! :P Godnatt allihopa <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: