Snickarpartyt

Kylen full!

Kategori: Allmänt

Goderafton.. eller nåt :P hehe.. Fastnade jag i skolan eller vad hände? :O Nä faktiskt så funkade inte flash som jag ville så jag skrev ut papperna och tänkte ta mig hemåt.. pappa ringde och vi bestämde oss för att åka och handla mat åt mig :) Behövdes fyllas på lite i kylen..
Så jag tog mig hem, bussen var försenad så jag fick vänta på stan på nästa mot dala airport.. är det nån gång busschaufförerna är sega så är det när man har en tid att passa :O Bussen kommer in typ en minut innan avgång och ändå ska han ut och röka, prata och hela den svängen^^ haha men men :) Hämtade pappas pengar och så.. vi drog till coop, käkade lite macka innan vi handlade, vet ni vad jag saknat mest i mitt kylskåp nu ett tag ? FRUKT! Nåt gott och syrligt att kunna äta på kvällen... aaah nu har jag laddat upp med det med :) yay!

Jaa, så mycket mer har inte hänt hittills ikväll.. har tittat lite på tv.. har fortfarande ont i huvudet dock..nej nu ska jag hitta på nåt roligt :) skjuta undan alla dåliga tankar som kommer fram annars ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: