Snickarpartyt

Lång dag som gått snabbt

Kategori: Allmänt

Okej jag måste börja med att säga att snöstorm? Nää det var nog snarare virvlar mellan husen.. när jag kom ut var det typ ingen snö alls ^^ haha.. så fel det kan bli :)
Mötte upp Elisa på bussen, skyndade oss att göra lite photoshopbilder till hemsidan eftersom vi bara hade en halvtimme kvar innan salen blev upptagen, tog oss sen ner och la in allt på hemsidan :) Är den klar nu? Hoppas det..
Satt och snackade, tills det kom massa människor och en man helt plötsligt ställer sig upp "Välkomna!" eehm nånting kändes fel :P Och när dom började prata om civilingenjörsutbildning och vad de ska göra under kursen så förstod vi att det inte riktigt var menat till oss ;) kollade man runt sig såg man även att det var 99% killar typ också :P haha..

Vi gick till kupolen istället, satt på waynes och fikade en bra stund, pratade om allt och inget :) Sen var Elisa tyvärr tvungen att åka hemåt men jag och Hero gick runt och letade efter en viss telefon..ingen fattade vad vi menade och typ idiotförklarade oss :P
Sen när hon sa att dom hade döpt en mobil efter henne så trodde han som jobbade att det var ett skämt, "hero, hjälte haha jaså du" eeeh han fattade nog inte att hon faktiskt heter så ;)

Skulle följa med Hero hem på uppdrag av Elisa haha att lägga över en film till lördag :) Stannade på vägen hem hos några av Heros bekanta och försökte tyda hennes ovanliga dröm som hon haft inatt.. de läste ur nån drömbok på arabiska och som tur var kom det inte riktigt fram till nån dålig betydelse iaf, beroende på hur man ser det =/ Med tanke på att det stämde lite in på att hon kanske försvinner till sthlm med början på imorgon så är det ju dåligt för mig :(

Gick iaf hem till henne sen, la över filmen :) och hon fick mig att testa en av hennes klänningar som hon tyckte jag skulle ha på jul, fick ha på hennes kavaj och supersnygga skor med.. :D hehe weee då kände man sig ståtlig i dom klackarna ^^ hehe ..
Fick med mig klänningen hem tillsammans med lite julmat, hon är bra snäll Hero :)

Nu ska jag städa hallen innan jag kan sova.. klockan är mkt och skolan börjar väldigt tidigt imorgon :S Men ja.. det får gå :) Måste ha det snyggt till lördag och det stora rummet kommer ta upp typ hela morgondagen efter skolan :O

Men ni får ha det så bra, ursäkta det långa inlägget :) hehe.. godnatt på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: