Snickarpartyt

Mååååndag

Kategori: Allmänt

Godmorgon världen! hehe :P Helt galet.. jag är trött men ändå pigg idag.. gäspar massor men har faktiskt energi.. det är ovanligt på en måndag hehe..Är till och med uppe väldigt mycket tidigare än vad som behövs men men.. då försover jag mig inte iaf.. Har ingen lust med skola idag.. css del2 är det som gäller idag.. usch! Det gick inge vidare sist så

Nästa vecka är det julafton! :O det är sjukt.. galet det med.. redan herregud jag blir helt störd.. jag måste ut i veckan och köpa julklapp till Jennie och Jocke.. aaah först ger du idén om julklappsfri jul och sen har ni redan köpt :O ;)

Kommentarer

  • jennie säger:

    Du ska INTE köpa julklapp till oss! Du kommer fullt och fast förstå när du fått den. Om du vill kan du få den efter jul och nyår så slipper du känna att du måste köpa till oss?

    2009-12-14 | 13:26:26

Kommentera inlägget här: