Snickarpartyt

Nina=nästa robinson? :O

Kategori: Allmänt

Skulle ni klara av livet deltagarna har i robinson? (haha sjukt, min hjärna fick för sig sådär att robinson är ett helt vrickat ord och vet typ inte vad det betyder :P ) men men.. Undra hur länge man skulle klara sig på ön.. att leva på mindre mängd mat skulle nog inte vara några direkta jätteproblem tror jag.. inte för mig iaf.. som inte är så vältränad ;) Däremot att inte kunna få ha sin egentid och leva utan alla bekvämligheter som man har hemma.. Och allt gnäll som blir.. alla dåliga attityder! ;P det skulle vara värre för min del.. utan rätt personer skulle jag nog inte klara mig särskilt länge.. skulle säkert vara den som blev utrustad först för att jag gick alla andra på nerverna.. eller för att de kände mest hot från mig ;) hahaha.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: