Snickarpartyt

Nödlösning

Kategori: Allmänt

Tog till nödlösning... radio! Va tusan.. vem lyssnar på radio nu förtiden? :S pop är inte direkt min favoritsmak på musik.. men men.. vad ska man göra..
Kopplade i min gamla telefon, lyssnat på roliga inspelningar när jag pratar med Mathias, Olles uttryck och det roligaste av allt, när Johanna pratar i sömnen :D haha.. så roligt varje gång..! hon var även omtänksam nog att eftersom jag inte har musik så spelade hon in en liten inspelning till mig och skickade.. vackert..mycket! :D
Har fortfarande tråkigt =/ Vet inte vad jag ska hitta på..


Kommentarer

  • Johanna säger:

    Idol 2010: Johannaaaa! Och vilket vackert kort du har då på bordet!

    2009-12-12 | 08:26:57
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha lätt att jag har :D

    2009-12-12 | 12:28:27
  • Sandra säger:

    Aaaw har du oss på bordet :D Va gulligt

    2009-12-13 | 13:34:36
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ni finns på garderoben och i köket också ^^ hihi :)

    2009-12-13 | 14:35:14

Kommentera inlägget här: