Snickarpartyt

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Tjolahu!
Sitter mätt som en galning hemma hos Jennie och Jocke, mamma har anlänt idag med så nu är det snart full rulle..
Ungefär som gårdagen.. eller det blev en del tv tittandes innan vi kom fram till att vi skulle ut och äta på restaurang.. så vi begav oss till kungsbacka och det blev vitlöksbröd med aioli till förrätt och fläskfilé oscar till varmrätt :) mycket mumsigt.. men historien om servitören håller jag för mig själv hahaha ;) sjukt kul var de :D

Sen på hemvägen hyrde vi baksmällan, galet rolig film :D har velat se den hur länge som helst nu så äntligen :) och den höll sig till mina förväntningar också :D weee..

När vi kom hem gick vi ut och ropade på Fille, deras andra katt som har bosatt sig hos granntanten..vi såg han sitta inne i hennes fönster så vi knackade på.. efter mycket om och men fick vi med  katten hem och tittade på filmen..

Idag var Jennie och jag in till Kungsbacka igen och handlade kattsaker..han som jobbade i affären gav oss en lektion i hur hemsk kattmaten är som man köper ute i vanliga affärer..eeh :S vi bad inte riktigt om det..
Sen iaf gick vi på kungsmässan för  ja skulle köpa skidbyxor, och det fick jag hittat också :D yay bästa köpet på länge...

Nu iaf ska jag titta på tsunamiprogrammet sen får vi se vad roligt som händer :) Jennie slutar snart jobbet.. Vet att det är dåligt med inlägg de senaste dagarna men jag har ett liv här nere ;) hahahah.. hörs :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: