Snickarpartyt

skooola

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Eller det känns som jag har vart uppe väldigt länge redan :O Klev upp runt 6 och fixade iordning mig och packningen.. sen skjutsade pappa mig till krylbo där jag hoppade på Borlängebussen..
Snacka om seg resa :O hittade lyckligtvis min mp3 i väskan så det var lite räddning :)
Är så avundsjuk på pappa som får åka ner på kul saker!! jobb iofs men de runtomkring liksom :)

Kom fram till skolan så har precis överlevt föreläsning om css.. jag blir glad om jag själv förstår mina anteckningar hehe.. herrejisses..Lunch nu då.. funderar på att göra labben jag missat om tabeller, om inte css labben är uppe.. ska antagligen till Falun sen så ju tidigare jag blir klar, desto bättre mjao ..

Hungrig är jag också men har matlåda med mig :O Ser dock lite cp ut om jag sitter och äter det här.. ^^ eller jag vet inte.. lär ju ha nåt i mig.. nu ska jag försöka först och främst att locka hit Hero hit upp.. ryktas om att hon är där nere (A) :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: