Snickarpartyt

Två dagar kvar i Borlänge

Kategori: Allmänt

Idag är det hur som helst måndag igen, den sista måndagen uppe i borlänge för det här året ^^ två dagar innan jag och pappa åker ner till Jennie och Jocke på västkusten.. Jag som är van att bo själv kommer nu ständigt ha folk runt mig i nästan två veckor, kommer det kännas skönt eller kommer alla tillslut gå mig på nerverna? ^^ haha återstår att se ;) men det ska faktiskt bli kul att komma ner dit :) Känns som det bästa stället att fira jul på iår ändå..

Vad händer idag då? Jaa hörrni först och främst ska jag göra mig iordning, samla lite energi..Åker om en timme med Elisa in till kupolen där hon ska julshoppa det sista..
Efter det ska jag hem och börja packa inför jul och nyår :) Mer planer än så har jag inte gjort upp.. läsa i den där boken som aldrig blev av igår kanske =/

Men ni får ha en bra dag åtminstone :) det ska jag ha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: