Snickarpartyt

vad betyder det?

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon, har vaknat i olika omgångar idag.. tidigt, lite senare och nu.. somnar jag om nu så kommer jag inte vakna än på några timmar så kändes lämpligt att ta sig upp ur sängen nu, har nyss kommit ut ur duschen..
Har drömt en del flummiga saker på morgonen faktiskt.. började med att jag var på nån skidort där Jennie och Jocke bodde, Jennie gjorde mig medvetet illa genom att trycka in handen i magen på mig :S eeh..skumt :P

Sen gick det över till att en sjuksköterska kom hem till mig för att ge mig vaccinationsspruta men eftersom jag redan tagit den så fick jag världens allergiska reaktion, så hon skulle skjutsa mig till sjukhuset men jag höll på att skicka sms med någon kille som blev sur på mig för att jag inte svarade på en tid när jag låg på sjukhuset..

När jag väl blev frisk så skulle jag åka med pappa till hans jobb.. han jobbade med att reparera ni vet såna vindkraftverk så han hade massa skärsår över hela sidorna från dom där snurrande sakerna :S Jag höll själv på att bli träffad några gånger så han bad mig att gå hem innan jag gjorde illa mig..

När jag kom hem så satt den där killen på trappen och väntade på mig, jag gick in och förklarade läget och han förlät mig efter mycket om och men.. Han kysste mig och sa att han älskade mig.. sen vaknade jag ..

Vi pratade ju några dagar sedan om att drömmar betyder saker.. någon som kan tänka sig vad det här betyder? :O Har ju ingen verklighetsförankring (Stavning?) alls.. haha :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det betyder att du är kräzzzää!

    2009-12-21 | 13:14:09
  • Nina säger:

    Jaha så det betydde inget nytt då? ^^

    2009-12-21 | 16:05:29

Kommentera inlägget här: