Snickarpartyt

00.05

Kategori: Allmänt

Ja så kom jag hem tillslut, ovädret följde efter oss till Avesta ungefär :P Hemma i Möklinta såg det dock inte ut som att det har kommit speciellt mycket regn :) men galet mycket myggor! bläää
Kissen var väldigt kelig också :) sötnöten

Det visade sig att jag har blivit lurad idag med :O Förlåt pappa^^ Jag ska aldrig öppna dörren igen! Jävla försäljare .. inte fattade jag att de var så.. aja.. knäppt blev det iaf..
Nu ska jag snart sova, ska upp i tid imorgon hade jag tänkt (brukar låta så) ska kanske leka med Johanna också imorgon när hon vart på AF.. :)

Godnatt på er ! :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Skönt om ni slipper regn, här ösregnar det xD

    2009-07-09 | 10:34:21
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja det gör det här med ^^ blåser och har redan haft strömavbrott två ggr hehe

    2009-07-09 | 10:42:31

Kommentera inlägget här: