Snickarpartyt

Datanörd

Kategori: Allmänt

Shit har inte suttit så här mycket vid datorn på länge :O så värdelöst det känns..Har inte haft så mycket bättre saker för mig idag sen jag kom hem iofs..
Har suttit och lyssnat igenom gammal musik idag, hittade faktiskt en del låtar jag nästan glömt bort :D det är roligt.. så imorgon ska jag plugga i mp3n och byta ut lite musik på den :P
Nu orkar jag inte, hade tänkt att krypa ner i sängen istället..känner mig ganska matt

Blir hemma i Möklinta imorgon med, Borlänge får vänta till på tisdag ^^
Godnatt :)

Hittade en läcker bild, haha..inte! Det står att den är tagen i januari 2005, tvekar dock starkt :P

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha assnygg bild :D

    2009-07-21 | 21:24:34
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahaha jajamen, otroligt stilig ..8-)

    2009-07-22 | 10:04:25

Kommentera inlägget här: