Snickarpartyt

Heja heja

Kategori: Allmänt

Jahapp då sitter man i soffan igen, vad har jag gjort idag? Lite segt att komma upp må jag säga, har sovit ganska dåligt inatt..
Jag var in till Sala med pappa och Jennie, tittade på mobil till henne men Sala hade inget vidare utbud så jag vet inte om vi blev så mycket klokare ^^
Sen jag kom hem igen har inte mycket hänt, flyr undan alla myggor! :O Usch så det kryllar av dom! dom vill gärna bitas!
Tittat på tv och suttit vid datorn mest.. Haha ser ganska kul ut, Jennie och jag sitter i varsin del av soffan, tysta och med varsin dator ;) Och pappa sitter fastklistrad vid tvn just nu framför sina hästar på V75 :P det verkar gå bra för han iaf, peppar peppar.. hoppas han blir rik :O ;)

De sista folket börjar nu lämna gammelgården, idag har det känts som en riktig möklintavecka, barnens dag och massa aktiviteter (antar jag) uppe på åsvallen, man hörde brandbilens tuta med jämna mellanrum då den visas upp och massa dragspelsmusik.. tuffa grejer det här med Möklintaveckan ! ;D

Jennie säger HEJ! hon sjunger jättefint på Dagny just nu.. hihi.. hon e nice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: