Snickarpartyt

Måndag

Kategori: Allmänt

Jahapp så är det ännu en ny dag igen! tiden bara springer iväg, igår var jag helt off =/ mycke stress och skit just nu.. Gick upp ganska tidigt idag, med tanke på att jag var vaken till 3 typ också så var jag väldigt trött när klockan ringde kl 8 ^^ men pallrade mig upp ur sängen, anledningen var att jag skulle ner och säga hejdå till Jennie som åker tillbaka ner till Göteborg idag, tyst hemma igen, men åker ner om ett par veckor :) det påminner mig om att sommaren snart är slut :O usch! och mitt riktiga sommarlov har ju inte ens börjat..
Så idag, jag vet inte vad jag ska hitta på faktiskt, har ingen lust att göra nåt så jag tänker stanna här i sängen så länge jag kan! Jag har min äckelbok, datorn och mp3n..så mycket mer behöver man inte

Jag måste bestämma mig också inför hösten..ska jag läsa digitalt bildskapande ovanpå informatiken? eller foto? Eller inget av dem? hm.. frågan är om jag orkar med att läsa över 100 % med så mycket teori.. Help me !

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Du kan ju ta och börja att läsa tre stycken och bara känna efter, funkar det inte är det ju bara att hoppa av den där som du lagt på över informatiken:) det ska jag satsa på att göra:) Det kan ju hända det funkar, jag hoppas på det :)

    2009-07-13 | 16:01:06
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: