Snickarpartyt

Onsdag morgon

Kategori: Allmänt

Klockan är lite över 10 och det känns som att jag har vart vaken ungefär 20 timmar redan :O trött som bara den! men så är ju inte fallet, har bara vart vaken sen halv 7 typ :P Men har redan hunnit till trafikskolan och kört en sväng, ojoj idag var jag kung på parkering! :O där ser man..
Sen tog jag mig hem igen, inte varmt direkt ute, eller jo det är varmt men det är snarare mer kvavt, det saknas nåt som kallas syre här i staden!
Har vart duktig ännu mer också, börjat med inlämningsuppgift nr 2 till marknadsföringen..tänkte lägga ner hela skiten men jag är ingen quitter, jag ska klara det här nu ist ^^ (har inte råd att betala tillbaka nåt) haha.. ;)
Ska väl skriva lite mer, sen måste jag ner till stan igen =/ har två födelsedagspresenter att inhandla.. va tusan köper man till sin mamma som har allt? :O

aja wish me luck! harekanin :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: