Snickarpartyt

Slut?

Kategori: Allmänt

Shit pommes frites! Dörrklockan får alltid mitt hjärta att hoppa upp i halsen! :O
Dum nog öppnar jag dörren och möts av Jehovas, ja vilken bra början! jag fick en inbjudan (tack för det) till föreläsning om hur vi ska överleva slutet för den här världen nu när det är nära tydligen.. hm Vill jag ens göra det? ^^ är det slut så är det väl menat att det ska vara slut, eller?

Så kom ihåg, som det sista hon sa "Slutet är nära! så var vaksam som Jesus"

Nu ska jag äta frukost så jag har lite kött på benen att leva på åtminstone hehe :P

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Vilket misstag attt öppna dörren :O haha ;D haha du får typ ta och överösa dem med en egen religion som du hittar på medan du står där och babbla tills de sticker därifrån eller ngt ;D haha Eller göra som Jonas ;D

    2009-07-08 | 13:25:24
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahaha ja just ja! jag kommer dock inte ihåg Jonas argument, vet bara att dom knäckte jehovas totalt :P

    2009-07-08 | 16:50:54

Kommentera inlägget här: