Snickarpartyt

Städare Nina

Kategori: Allmänt

Jag fick för mig ikväll att jag skulle rensa ur mitt rum, att jag inte rensat under sängen tidigare :O det blev ju nästan som shopping :D haha..jättemycket fynd som dolde sig därunder...tröja, en kjol..mina skor jag har letat efter! ett läppglans, datasladden till telefonen som jag också letat efter länge, mitt glasögonfodral och sånt där smått och gott..^^
Resultatet blev bra iaf så  nu ser det ut som ett rum igen :) wiii
lagom till jag åker till Borlänge hehe ;)
Bytte även lakan i våra sängar och dammsög trappan..pappi blev glad när han kom hem efter en lång arbetsdag :D det känns så bra när andra blir glada för så lite.. :)

fynd! hahaha
Tog även fram lampan till min "lysgrej" jag fått av jennie förut, testade att lysa upp Honey med den..vart stiligt :D pappa blev fascinerad.. så Jennie en julklapp till honom hittad kanske? ;)

och förresten! när jag dammsuger under mattan, vad ligger inte där om Midtown madness spelet!? :O det är som nån läste mina tankar från tidigare idag, haha! inte för att jag spelade men jag fick mig ett gott skratt  :)

Kommentarer

  • Johanna svarar säger:

    Haha, det var jag som la dit CD-skivan :O

    2009-07-21 | 13:30:26
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Elisa säger:

    hahah vadroligt att pelet låg där under xD haha Tänk vad man kan hitta ibland på ställen man aldrig kunnat annat ;D hehe så bra med städning ibland ;D

    2009-07-21 | 21:29:58
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha jadu Elisa sakerna finns där man minst anar det :D det var roligt att av alla skivor så just den :D



    Johanna :O din buse! ;D

    2009-07-22 | 10:02:51

Kommentera inlägget här: