Snickarpartyt

Uppdatering från Tumba

Kategori: Allmänt

Hej på er! det där med datauppehåll höll ju i sig länge ;) haha.. ett par dar eller någe.. Har inte så mycket bättre för mig just nu dock, vädret är kasst som alltid och mamma springer runt och gör hundra saker inför göteborgsresan som bär av imorgon :P
Men ja, tänkte passa på att ge lite uppdatering sen jag åkte..om det nu finns nåt att berätta ^^ hihi.. resan kändes lång, väldigt lång! kände ångest för att köpa ny förköpsremsa till pendeltåget (kom inte ihåg vad det hette) haha men nina! så jag nojar ^^
Kom i alla fall hem till mamma, åt kycklig..mumma! Följde med mamma upp till mormor och morfars nya lägenhet, tror det kommer bli jättebra där :) öppen och trevlig..dock för mig som är höjdrädd så kunde den legat några våningar längre ner ^^ på vägen tillbaka stannade vi och åt massa körsbär från träden..hm den kvällen annars blev nog mest spenderad framför tvn..gick och la mig värsta tidigt! det blir typ alltid så eftersom dom sover ganska tidigt här.. så jag sov 22-10 vilket blir 12 timmar eller nåt va? :P utvilad var jag iaf

Igår var vi till Tullinge och banken..öppnade nytt konto och lite så.. sen åkte vi till Tumba igen och handlade.. På kvällen kom mormor och morfar, vi grillade..ett tips för er som kanske inte har kommit på det men grillad ananas är typ världens godaste grej!
kvällen gick hur snabbt som helst så sen efter de gick hem så var det dags för sängen igen :P

Idag, nu har jag inte gjort nåt vettigt än, duschat och käkat frukost .. sen i eftermiddag och när Per kommit hem ska vi till Heron City, vi ska se Ice Age 3, i 3D! :D Nice lr vadå! :D dom har dock redan sett filmen, de säger att den är grymt bra! och nu vill vi se den i 3D ^^
Efter det stannar vi där en stund, ska käka lite mat.. sen får jag se vad resten av dagen och veckan bär med sig :) Åker som sagt ner till Göteborg imorgon, lr ja Kungsbacka, sen följer jag med tillbaka hit några dar igen..

Hare kanin!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    åh vad roligt med ice age 3 :D och i 3D också :D:D hehe hoppas du får det kul i göteborg ;D

    2009-07-25 | 15:03:51
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna svarar säger:

    Från och med idag så ska jag lämna en kommentar varje dag för att jävlas lite



    15 DAGAR KVAR!



    Hoho

    2009-07-26 | 16:51:16
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Haha, Johanna svarar. Måste vara mitt alterego när jag svarar på kommentarar i andra bloggen ;) Men anyway



    14 DAGAR KVAR!



    2009-07-27 | 13:11:44
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Johanna svarar säger:

    Hohiharra!



    13 DAGAR KVAR!

    2009-07-28 | 08:50:27
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Fanken vad jag ska svara hela tiden

    2009-07-28 | 08:50:54
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha Johanna är galen

    2009-07-28 | 20:35:48

Kommentera inlägget här: