Snickarpartyt

Kvällen hos Lovisa

Kategori: Allmänt

Ett nytt försök då ;)
Igår var det ja, Kvällen började med att jag åkte med Melin till Västerfärnebo och hem till Lovisa..vi röjde verkligen i bilen :O ;) när vi kom fram så hade redan Sazzo hunnit dit så vi gick och mötte dem :) Vi satt inne hos Lovisa en stund och roade oss tills lite mer folk kommit och det var dags att börja grilla .. Men innan vi började med maten så gick vi ner och tittade på korna och lekte :P hehe..
Kvällen var rolig, dock blev jag på nåt sätt fyllesjuk, (var inte ens stora mängder jag fick i mig) och av alla fester/träffar jag kan vara på så ska det vara när halva byn och fler är där! så pinsamt =/ tänk om värsta ryktena sprider sig :O typ "du vet den där nina, hon som satt bland brännässlorna och spydde...." hm och kände mig som ett vrak och helt ofokuserad så jag kunde inte ens hälsa på Andreas.. =/ men han klarade sig nog bra ändå ^^
Det är tur att man har så fina vänner som tar hand om en :) :P Och de andra killarna med, han Viktor(?) som hela tiden kallade mig Magnus, tack jag tycker att det passar! ehm...

Hur som helst, tycker fortfarande att bilder säger mer än ord, och jag tog många bilder :O













Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, snyggaste pose:erna vid balarna! Och erkänn att du tog ett smygfoto på Viktor på den bilden där jag och Saz är lite suddiga? ;) Och sist, Slitz nästa!

    2009-07-11 | 18:57:25
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    åh ja ni var värda era 29,50 kr ;) haha :D :O what äre han? hahaha ja det var det ju :O flum..ja jag tycker att dom ska skicka förfrågan snart till dig

    2009-07-11 | 19:08:38
  • Elisa säger:

    verkar som en rolig kväll :)

    2009-07-12 | 18:01:11
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: