Snickarpartyt

6/7

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Dålig uppdatering, det beror nog på mitt kassa humör.. jag känner mig bara allmänt ledsen och tom inuti.. jag kan nog inte riktigt svara på varför heller.. eller jag kan det men vem orkar läsa så mycket text? ^^
Igår kväll glömde jag att stänga av datorn så runt 3 så vaknade jag av plinget från msn, Nina är ju alltid Nina så jag var tvungen att gå upp för att kolla vem det var som skrev, kors i taket, det var Daniel.. vem undrar ni då, Ja jag orkar inte dra historien så ni kan ju suga på den karamellen hehe :) Och häromdan fick jag även sms från Mathias! :O
Det är tråkigt hur man kan tappa kontakten bara sådär som jag gjort med vissa :( riktigt ledsamt och tillslut går det så lång tid att det känns pinsamt att ta upp den igen =/
Jag är ingen som ångrar beslut riktigt men vissa saker skulle jag verkligen gjort annorlunda om jag fick en ny chans idag!

Hur som helst, över till idag då för att vara lite trist .. gick upp, fick ångest över boken som låg på bordet så jag tog mig igenom inlämningsuppgiften, känns inte bra men nu är den inlämnad i alla fall.
Mamma ringde, hon meddelade att hon beställt rum i Kungsbacka (var det kungsbacka!? :O) hur som helst nära Jennie och Jocke i slutet av Juli, självklart hänger Nina på ner :) Mormor och morfar ska med också, det blir något nytt.. men trevligt!
Så ännu en Västkustenresa att se fram emot :) Softade mig igenom resten av dagen, ingen glöd till att göra nånting =/ och vädret är lite deppigt bara det..
På eftermiddagen vart det dock bestämt att jag skulle träffa Ade :)  gick hem till honom, bara att jag har varken jacka eller bra tröjor i Borlänge (var inte tänkt att jag skulle bli kvar här så länge) så jag tänkte att det skulle bli en kylig promenad i regnet, direkt när jag kom ut gick mitt paraply sönder, great! alltid lika kul. jag hatar blött hår!!
Så jag skyndade mig lite extra ner till centrum så jag hann med bussen till Forssa.
Hos honom lagade han mat, tittade lite på tv, började titta på en film.. men den la av i mitten så nä det blev inge mer film.. men vi fick tiden att gå ändå ^^

Tog mig hem, bussen var full med fotbollspojkar ifrån Botkyrka, tror inte ens det var svenska de talade.. haha.. kom in, känner mig tom inuti igen och frustrationen bara ökar hela tiden.. Ska snart sova, känner att ögonen börjar dra ihop sig lite lagomt sådär..

Vi hörs imorgon, Godnatt!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Roligt med västkust resa :D hehe duktig du är som lämnat in uppgiften iaf hehe :)

    2009-07-07 | 10:06:57
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Nina, har du gjort något med bloggen? Ser helt fullständigt vrickad ut :O

    2009-07-11 | 16:38:31
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: