Snickarpartyt

Vilken lättnad!

Kategori: Allmänt

Sommarlov :D wiii! Okej tentan var lite knepig och jag chansade på vissa frågor som jag kanske inte borde ha chansat på, men men.. jag lever på gränsen.. HAHA! skämt å sido.. så allvarligt är det inte.. När jag kom dit blev jag stressad, hade över en halvtimme innan de började men jag fick för mig att jag hade glömt mitt kort hemma, skolan var låst och inte en kotte i sikte vilket betydde att jag inte förstod hur jag skulle komma in ^^
Hittade iaf kortet men tänkte att jag inte har behörighet eftersom jag normalt använt det till högskolan i Falun.. ojoj kaos när jag alltid stressar upp mig haha.
Hur som helst satt jag på bänken utanför och tänkte, tills de kom ett par fler personer dit som hade samma problem som mig, vi kom fram till att ofc testa, och självklart har jag ju behörighet till Borlänge också, idiot! tillhör ju samma skola vafan :P
Jag tackar för sociala människor!

Tog typ 50 minuter att göra tentan, gick hemåt och riktigt kände alla regnmoln hur de förföljde mig på vägen ^^ dom fanns knappast där imorse när jag gick dit.. Hann precis hem då det kom en skur, vilken tur man har :) Så nu e jag happy! :)

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen, roa mig själv med nåt vad vet jag.. mjao.., imorgon åker jag hemåt till Möklinta igen, blir smidigast så eftersom jag ska bort på lördag :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Bra det löste sig iaf :D och det gick nog super på tentan trots chansningar ;D

    2009-07-16 | 13:25:07
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Säg inte det, inte när det gäller minuspoäng för felsvar ;D hehe.. skit samma :)

    2009-07-16 | 13:40:05

Kommentera inlägget här: