Snickarpartyt

23:18

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Sitter i soffan, så nyduschad att håret nästan fortfarande droppar ;) Saknar min duschtvål som luktar hallon :O men den står uppe i Borlänge och väntar på mig ^^
Tittat på mkt romantiska filmer idag så snart kräks jag! haha.. ne låter illa men dom var ganska töntiga hela bunten..
Nu ska jag snart sova, imorgon blir det att ta fram cykeln igen för då ska jag och Johanna ta en vända runt storsjön, det skulle bli varmt, 30 grader och sol, jippie! så jag går upp tidigt och laddar med mycket förfriskningar ;) hehe
 Nästan alla fönster och dörrar här nere är öppna just nu, det är jätteskönt att vädra, verkligen härligt att känna syre så här på kvällarna :) Lätt bästa tiden på dygnet på delad förstaplats med tidiga mornar. Himlen är alldeles röd ute :)

Vi hörs imorgon Harekanin! sov gott

Kommentarer

  • Elisa säger:

    låter härligt med cykeltur:) åh ja det är så svalt och skönt på kvällarna :) men jag älskar värmen över dagen hehe ;D Men önskar att det vore svalt inne faktiskt:) vårt tegelhus, bara drar åt sig värme =P hehehe

    2009-06-29 | 17:28:34
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja det är skönt nu när jag har vant mig vid värmen hehe :) hm vi har ju också tegelhus, på bottenvåningen iaf.. där det är svalt :O och trä uppe där det är varmt ^^ knas haha

    2009-06-29 | 18:18:04

Kommentera inlägget här: