Snickarpartyt

Finemang kur mot myggbett

Kategori: Allmänt

Tänkte på en sak, Elisa skrev i en kommentar i ett blogginlägg att eftersom jag har så mycket myggbett som kliar att jag ska lägga mig ute i gräset med bikini och låta dom äta upp mig, ;) HAHA tack men nej tack Elisa.. :P
Jag kan däremot istället rekommendera Australian Bodycare-Tea tree oil! Så enormt bra den är! tar bort klådan nästan direkt :) Den ska sägas fungera mot mycket annat med, som acne, andra bett/stick osv. En riktig mirakelkur ;)

Den har funnits med så länge som jag kan minnas och en flaska håller hur länge som helst! (man ska väl kanske späda ut den eftersom den är så stark, men i mindre doser funkar den great outspädd) 
Lukten av den hör sommaren till här i Möklinta ;)
Så tackar för dina råd Elisa, du är smart..  men den här gången passar jag ^^

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha kan förstå att du passar haha, Gör jag med kan jag säga hehehe, din mirakelkur låter mkt bättre ;D hahaha Har också mkt myggbett just nu vill gärna bli av med klådan hehe så jag får kanske ta och köpa den där nu ;D

    2009-06-29 | 17:32:30
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Elisa säger:

    Hahhaha jag vill verkligen inte bli av med dig, jag har bara lite brutala metoder för saker och ting haha ;D nedå ;D men förstår faktiskt att du passar det skulle jag med, får testa din mirakelkur ist ;D haha och du det är bara och säga till om du vill göra ngt när du kommer till blge :) Jobbar över dagarna, tis-tors från 8-15.30 men är ledig efter det, så då kan vi alltid hitta på något om du vill ;D hehe Kanske gå på bio om du har pengar, annars är hederlig film hemma väldigt bra med, eller varför inte lips haha vi är ju oslagbara när det gäller sång och musik ;D hahaha Eller dansa dansmatta och spela spel, det finns massor av saker man kan göra ;D så vill du göra ngt när du är här är det bara att höra av dig ;D

    2009-06-29 | 17:53:50
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: