Snickarpartyt

Göteborg och basket

Kategori: Allmänt

Uppdatering av kvällen kan man säga hihi :) Johanna kom förbi runt 7.. vi satte oss ute på trappen och snackade om det mesta, fokusen lades dock mest på en Göteborgsresa som vi velat göra om sen 2007! det var himlans kul då och nu vill vi göra repris på det :) med lite sms och samtal så kom vi fram till ett par datum som passar bra :D då kan även Lovisa följa med också :D tyvärr gick det ju inte sist..
Helt uppe i varv cyklade vi hem till Johanna, lämnade av hennes grejer som stått hemma hos mig sen tjejerna sov hos mig uppe i Borlänge sist ^^ Vi hämtade även hennes internetdosa så hon kunde beställa tågbiljetter åt oss :D wiii så nu är det förhoppningsvis helt spikat, vi ska åka till Göteborg! Liseberg, spårvagnar och allt som hör där till väntar :)  
I och för sig så kommer jag säkert ner till västkusten innan dess för att hälsa på Jennie :) Det vore kul i alla fall..! beror på om hon har tid för mig ;) hehe..
 oooh me <3 Göteborg!

Väl när vi beställt biljetter så gick vi till skolans basketplan och spelade 21, Johanna vann med 21-14, ja jag är väl ingen sportslig person direkt haha..
Nu börjar klockan bli mycket och Nina ska nog sova :) skulle bli varmt imorgon, får se vad man kan hitta på för svalkande då.. :) Det märks väl.. godnatt på er! Dröm om blå spårvagnar och gröna lisebergskaniner i natt! :D hihi.. Harekanin

bilder från våran basketmatch ;)

(vi hade nästan likadana kläder på oss idag haha)



Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vi är fashionsisters

    2009-06-28 | 11:02:34
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Elisa säger:

    Vad duktiga ni ser ut att vara :D

    2009-06-28 | 19:53:18
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha duktiga.. elitnivå ;) Njaa

    2009-06-29 | 00:08:17
  • Jennie säger:

    Jag bara väntar på att du ska komma. du vet att jag har tid! Kom bara kom så fort du kan!

    2009-06-29 | 11:21:23

Kommentera inlägget här: