Snickarpartyt

Hemma

Kategori: Allmänt

Godmorgon, tänkte uppdatera igår kväll när jag kom hem men det kom så mycket annat i vägen sen var jag tvungen att sova :)
Jag orkar inte ge detaljerad information om midsommarhelgen nu längre, men kan säga att den var mycket trevlig med fint väder och bra sällskap..
Igår när vi åkte hem kom nog det värsta vädret jag själv kört igenom någonsin! mellan västerås och sala så kommer det så där galet mycket regn så att man inte ser vägen, och jag vet att pappa har dåligt mönster i däcken också .. bara att hålla tungan rätt i mun ^^ I Sala fick jag även med mig boken hem till sommarkursen, herregud! ska jag lära mig allt det där på en månad!? 900 sidor på engelska om massa tråkig marknadsföring.. hehe jaja, det kanske håller mig sysselsatt nu under mardrömsveckan :O nej nu tog jag i.. men Peace & Love startar idag och alla kompisar ska antingen dit eller bort typ =/ där försvann den veckan
Åker upp till Borlänge nu snart för körlektion men åker därför hem imorgon igen..
Nu kallar frukosten och sen blire att ta sig till krylbo och tåget! Adjöken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: