Snickarpartyt

Soool

Kategori: Allmänt

Jag vet att alla skriver idag att solen har visat sig, men den har ju det! :O nytta fick jag av planket på baksidan vilket gjorde att det blev jättevarmt där i hörnet så att jag kunde soooola :D sög in varenda solstråle som en desperat jävel ^^ hehe.. men så gick jag in och såg på vädret, regnet kommer tillbaka och håller i sig resten av veckan verkar det som.. KUL! =/

Jag har inte använt smink eller hårspray sen i lördags så jag börjar känna mig som en helt ny, lätt person :P haha! men ser ut som lungsjuk anjovis..
Och apropå ingenting så ska de iaf komma och byta ut vårat fönster nu i veckan som dummern bröt upp vid inbrottet så när vi kommer hem på söndag från västkusten så sitter det antagligen ett nytt fönster där, ett nytt fönster som katten kan kladda ner ^^ :)
Nu ska jag packa för att sängen ropar desperat efter mig! Trött trött trött!
Förhoppningsvis händer det intressanta saker nere på västkusten så att jag kommer hem med en kul uppdatering och roliga bilder :D  

Ta hand om er, Godnatt!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja så skönt med sol :D har gått långa vägar hahah ;D Ne men det är riktigt skönt, jag känner iaf på mig att solen kommer tillaka strax efter midsommar och att den riktiga sommaren kommer då ;D får väl hoppas att mina så välkända väderkänslor kommer ha rätt ;D hehehe

    Skönt att slippa tvätta bort smink varje dag kan jag förstå ;) hehe och du är lika fin utan som med ;) hehe så ingen lungsjuk ansjovis av dig inte haha ;D Har sagt det förut och säger det igen ha det så kul i bästkusten ;D

    2009-06-17 | 00:17:22
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: