Snickarpartyt

Sommarlov!

Kategori: Allmänt

SOMMARLOV! ... åtminstone till sommarkursen börjar

Finally hehe :) överlevde projektredovisningen och det gick lite bättre än väntat, eller ja vi fick mer positiv feedback än vad jag väntade mig... Det lustiga var att de tyckte väldigt bra om vår TV-reklam och låt, vilket nästan var tvärtemot våra tankar om de sakerna.. Där ser man

Alla grupperna hade jättebra idéer och nu får man vänta på mail angående betyg och ev fortsatt utveckling av våra förslag, så spännande! :D

På lunchen gick Elisa, Ella och jag ner till McDonalds och firade lite ;) kallt som fan var det kan jag säga! Elisa tror jag har fått i sig nåt olagligt idag, she's on top! :O

Tårta fick vi också efter dagen som avslutning, wiii det är som att dem vet att Nina älskar tårta ;) ännu mer blir det på lördag när jag ska hem och fira pappa, kalashelg!

Ett år sen vi tog studenten idag, jag förstår inte hur tiden kan gå så snabbt! Helt sjukt är det. Och imorgon är det Borlänges tur! Får se om jag hinner ner på stan på dagen för att titta, hur som helst blir det i alla fall att fira imorgon kväll, jag är så pepp att det nästan känns som min egen student :O :D
Jag tror att det kan bli väldigt kul :) Om det går bra hemma hos Elisa med alla hennes kompisar vill säga (A) alltid nervöst att träffa människor man inte känner...

Ska försöka röja upp i lägenheten nu, städningen har hamnat lite i bakgrunden senaste veckan^^
Hare kanin!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Fanken, skulle ha gjort dig sällskap! Men det är ju så förbannat dyrt med tåg tyvärr :(

    2009-06-04 | 19:17:34
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja tyvärr kostar tåg mycket pengar :( det påminner mig om att jag måste beställa tågbiljett till lördag ^^ hehe

    2009-06-04 | 20:29:42
  • Elisa säger:

    NI var hur bra som helst på att redovisa :) Glad över att de gillade våra idéer iaf ;D tom låt och tvreklamen xD hahaha ja den där sprite zero gjorde så jag hamnade on top :O ;) hahaha ja imorgon ska det festas du ;D hehehe skojsigt värre ;D OCh du kommer klara nytt folk galant ;D och några har du ju träffat ;)

    2009-06-05 | 00:42:23
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: