Snickarpartyt

Västerås

Kategori: Allmänt

Det har varit en väldigt rolig dag idag, Synd att Lovisa inte kunde följa med dock =/
Men Johanna och jag fick tiden att gå rätt bra och det finns så mycket jag skulle kunna säga, men vem orkar läsa lång text :P Så fick jag nyligen en kommentar av Johanna på min bdb där jag känner att hon fick med en bra sammanfattning av dagen :D så jag citerar henne så ni andra kan få en inblick i vad som hände under dagen i det stora hela ;) hehe

"Wendy + Lenny + Den groteska masken + Islänningen + Mannen som kastade blommorna till dig + Sazzo + Indianen som ville ner på staden + Svennebanan + Spaning från Jespers lägenhet + Titta här mamma, här är dina lakan + Klämrisksgubben med det ovanligt platta huvudet + Shake that ass for + Harekanin + Nina + Johanna = en förjäkla rolig dag! :D"

(liten förklaring, alla borde nog förstå att vi har dålig humor, lr bra ;) så Wendy är alltså Johannas paraply ifrån "norges störste hesteblad" Kan ha fel med stavningen haha!
Lenny är Wendys kavaljer, alltså mitt paraply ^^

På en av studentflaken så var det en av killarna som kastade iväg en bukett blommor, han tittade och pekade på mig så jag vill ta åt mig äran av att det var de han menade ;) förstör inte min lycka haha! lyckades dock inte nå fram och ta emot :P

Indianden som ville ner på staden var tydligen Sazzos skolas sång lr vad man ska säga, det visade sig att jag kunde förutspå texten på refrängen utan att ens ha hört låten :O

På en av flaken stod det "titta här mamma, här är dina lakan" eller något liknande, det tycker jag var det smartaste och roligaste nånsin som jag har sett stå på ett sådant :D där är äkta kreativitet^^)


Annars är det nog inte så svårt att förstå på er resten ;) en livad dag helt klart :D men riktigt kul :)

Grattis Sazzo :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    "Monstret i Jespers lägenhet". Nästkommande film av Spielberg.

    2009-06-13 | 20:47:20
  • Nina säger:

    Jajamen! :O näst efter flickan och blockflöjten

    2009-06-13 | 22:15:52
  • Sandra säger:

    hahahahaha taaack:D:D:D tusen tack för Hare:D

    2009-06-13 | 23:10:42

Kommentera inlägget här: