Snickarpartyt

Måndag

Kategori: Allmänt

Skapligt glad jag blev imorse när jag vaknade och såg att det var fint väder ute! :D ännu gladare blev jag när jag såg på SMHIs hemsida att solen skulle hålla sig framme hela dagen :)
Då blev det lite lättare att ta sig upp till skolan, som jag nu börjar bli sjukt trött på, så många timmar man har suttit, och ändå tar det aldrig slut! men ja, nästa vecka så slutar vi faktiskt så det är väl bara att suga ur de sista krafterna man har ..

Dagen har annars vart ganska ointressant, vart ute och rört på mig, suttit och skrivit min del till presentationen imorgon och tittat på tv, nu under senare delen har alla fått för sig att vilja ringa mig :O Nej inte alla kanske, men Jonas, pappa, mamma och Hero.. det börjar ta sig upp till rekord ;D hehe..

Jag vet inte ens varför jag skriver det här inlägget, intressant för er? Nä inte speciellt va.. men men.. och ni får gärna ge mig en ny sladd så jag kan lägga över bilder igen ! :O börjar bli trist med bara text... har massor av bilder som jag vill lägga upp ^^

Nu ska jag ladda inför imorgon.. kvällstrött som man har blivit, hm.. men också ganska morgonpigg :O OMG vad håller på att hända med Nina!?

Sov gott :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Du får väl lägga upp alla flummiga videos som jag skickat ;)

    2009-05-26 | 09:22:53
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha ja det får jag göra.. och du får skicka fler! ;) :D

    2009-05-26 | 11:10:24

Kommentera inlägget här: