Snickarpartyt

Nina har ont :(

Kategori: Allmänt

Ja dagen började ju bra, bara för att man ska få lida resten av dagen eller vad ? ^^ nä men jag vet inte om det är jag som har missat nåt eller så, jag har så galet ont längst bak i tandköttet, har haft det så nu några dagar och det har nu bytt från höger till vänster sida. Men igår så slog det mig när Hero kom till skolan svullen och i smärta.. Hennes visdomständer håller på att växa fram! kan det vara samma med mig tro! dock trodde jag att jag redan hade fått alla mina... :S ja det finns inte så mycket mer att göra än att invänta och se.. för till tandläkaren vill jag inte!

Nu sitter jag och inväntar Elisa som för tillfället är hos frisören och gör sig fin(are), sen ska vi försöka få ihop vår låt till IBF, får se hur det står till med fantasin idag :P

Hare kanin!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det låter som om det är visdomständerna. Doktor Johanna har nu talat

    2009-05-12 | 14:27:47
    Bloggadress: http://melinsvardag.blogg.se/
  • Elisa säger:

    de kanske växer även om du har fått dem :) hihi fast visdomständer kan ju krångla på andra vis med :P Får hoppas det går över snart då ;) haha vi har bäst fantasi ;D kungbra blev den ;D med falukorv och allt ;D

    2009-05-12 | 20:15:06
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: