Snickarpartyt

Söndag

Kategori: Allmänt

Söndag.. brukar söndagar någonsin vara bra? ja det kan dom faktiskt vara.. Gick upp och kände mig väldans glad och pigg :D wiii sen gick jag och Jocke ut och stekte lite i solen, varmt! blev uttråkade efter sisådär 2 minuter :P mycket mygg var det framme med.., men ja vi låg kvar en stund tills det var dags att gå in och äta mat, vi åt tidigare eftersom Jennie och Jocke sedan åkte tillbaka ner till västkusten.

Blev genast tyst och tomt.. så jag gick ut en liten stund till.. pratade med Hero på telefon och lyssnade på musik.. skönt på eftermiddagen när det inte är för varmt. då kan man somna :D
Men har man jämnat ut brännan? NEJ! för här får man ingen färg.. suck

Kl 4 kom Fröken Karlström, Erika ;) förbi :) Fick en jättefin skål av henne i födelsedagspresent! Så vad roar vi oss med då? pratar och stojar och avundas blåsta blondiner .. HAHA avundas är fel ord...! :P Hon sitter och njuter iaf för en viss Peter är inne på msn ;) Hennes loverboy ^^

Nu ska jag fortsätta vara dryg och stoja :P Hare kanin!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha få¨r hoppas brännan jämnar ut sig snart ;D

    2009-05-31 | 21:10:45
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Det krävs mkt då tror jag.. blek as always fortfarande förutom mina fula fläckar

    2009-05-31 | 21:29:11

Kommentera inlägget här: