Snickarpartyt

Ingen vidare bra dag

Kategori: Allmänt

Ja svensk som man är så börjar jag även det här inlägget med att prata om vädret, det är lagom ;) haha.. nä men det var nog mörkare imorse när jag skulle till skolan än vad det var igår kväll när jag skulle sova ... så med lite halvkasst humör redan då så tog jag mig till Falun idag igen...
Vi hade fotografering på lugnet idag till våra annonser, vi fick med oss både modell och fotograf :D perfekt! supersnällt av dem att ställa upp, verkligen! :)

Så när vi i gruppen kommit överrens om smink, hår och poser så var det dags för lite mat i magen.. alla börjar nu känna sig skapligt trötta och man riktigt känner hur humöret sjunker ^^ Det fick bli nuggets med strips för mig och Elisa, Hero körde på sitt lite mer avancerade hopkok, hamburgare med potatismos och nuggets :D tss.. hehe :)

Vi visste att vi skulle göra en folder efteråt med.. och idag kom vi faktiskt in i 3Dlab där InDesign datorerna finns, jättebra javisst! om nu dom där j*vla datorerna kunde sluta lagga! det mesta kändes ganska kaos där ett tag och ingen var väl så där jättepigg eller glad där ett tag, slutade dock med att Hero började göra knasiga ljud i sin vattenflaska och vi började få skrattattacker istället! himla roligt var det, eller så var jag bara allmänt övertrött så att det inte spelade någon roll vad någon sa, utan jag skrattade åt allt ^^
Fick ihop den tillslut efter mycket om och men så då åkte vi hem till Borlänge igen..

Följde med Ade hem.. vägen kändes lång! Men vi tänkte passa på nu när solen faktiskt var framme igen att hålla oss ute, vi kastade frisbee men nä då ska han bara klaga på mina kast ;) dom var inte tillräckligt raka tydligen :O :P

Höll på att gå dåligt! Min värld höll på att rasa samman när vi var ute i skogsmarkerna då vi skulle ta oss över ett träsk med brännässlor, ja vad gör inte Nina då om tappar telefonen där nånstans!! :O så då vare bara att börja leta efter den! MEN NINA! det är bara jag som lyckas med sånt!
Det var ju bra att ljudet var på så att man kunde ringa! INTE, för det hade jag ju inte ^^

Hittade den tillslut i alla fall så vi kunde gå tillbaka med, tittade lite på tv innan jag skulle hemåt, massa regn såklart! vad annars.. blåser så mycket att man inte kan använda sitt ostadiga paraply heller ett tag :P Fick sms av Elisa som meddelade att det var hemskt dåligt väder ute hos dem i Romme, kul tänkte jag då att jag ska åt samma håll ^^
Kom fram till att hon skulle blåsa bort det dåliga vädret så att jag skulle slippa regnet hem, när jag klev av bussen ett tag senare var det inte en droppe :O och solen kom fram en stund! Här hörrni har ni världens nya Vädermedium! vi vet inte om det är ett yrke men var det inte det innan så är det det nu. (Skum mening)

Så nu tänkte jag vara duktig och skicka lite mejl som jag skulle ha gjort idag, men funkar msn/hotmail? NEJ verkligen inte!

Så ja jag vet inte om det har vart en bra eller dålig dag, Nu efteråt kan den väl kännas helt okej och nästan lite komisk

Nu väntar sängen , ska upp tidigt imorgon och kämpa med projektet! oväntat eller hur! :O jag vill dö snart så jag får vila ^^

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja usch ingen var nog pigg igår, och speciellt inte när de dumma datorerna inte ville fungera :O Så man får ursäkta för dåligt humör där, får försöka vara på piggare humör nästa gång =) Men tack och lov för hero och hennes ljud, skulle gissa att övertröttheten fick oss att skratta, men det är struntsamma det var iaf kul ;D Hahaha



    Jag lovar att du säkert var superbra på frisbee ;D hehehe



    Oj, du brände dig väl inte när du tappade mobilen ? :O Hoppas det gick bra :) Tur ni hittade den iaf :)



    Haha jag är bäst med mina nyupptäckta talanger som vädermedium, nu ska vi se om det blir någon sol i möklinta i helgen ;D har iaf försökt tänka och önska mig det ;) hahaha



    Du är bra nina, du förtjänar att få vila imorgon och resten av helgen =D hehehe Du får ha riktigt roligt i helgen tycker jag och vila och bara ha det bra :D

    2009-05-28 | 12:16:57
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Vilken fantastisk dag du haft!

    2009-05-28 | 21:50:40
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: