Snickarpartyt

Åker till Tumba

Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra iordning det sista inför Stockholm.. ska faktiskt bli skönt att få komma iväg och träffa släkten :) Vissa kommer saknas här med =/ och Elisa åker ju utomlands :O En hel skolvecka utan henne nästa vecka.. hur ska det här gå!

Hur som helst, jag tycker att jag packat ner näst intill ingenting.. varför är väskan fortfarande tung som ett as? :O Och jag har nåt konstigt sendrag eller nåt bak i ryggen ner mot benet.. jag är lite orolig.. jag har en tendens att kunna få ont i den där stora nerven ni vet som går igenom.. Ischiasnerven? :S (mamma nämnde nåt om det förut iaf) helt skumt är det.. men det är väl jag i allmänhet så ^^ Dum som jag är läste jag symptom och grejer om det .. Hjälp jag kommer typ bli förlamad :'(
Hoppas att jag är helt ute och cyklar och det bara är nån slags sträckning.. (A)

 

Hörs antagligen när jag sitter på tåget.. ^^ Annars får ni ha det så bra allihopa tills vi hörs nästa gång :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Åh vad söt du är då :D Kommer sakna dig men inte skolan haha(A) Jag lyckas också alltid packa tungt fastän jag inte tycker jag har ngt med mig ens :O knäppt att det kan bli så :O Får verkligen hoppas det är en sträckning och det är det säkert å =)

    2009-11-28 | 01:01:13
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: